Monday, February 16, 2009

sk8 ngn member2 skolah lama

hmmm..aritu tah cemana member aku yg bnama aniq nih contact aku..n tnya habaq akuu..cam tkejot gak aaa n agak tharu cuz..aniq nih jnis member yg agak lupa kwn aaar..haha..so..dia tnya life aku cmna,keja ka x,ayah aku seyhat aakk..camtuh2 ja laa..aku pon cita la ngn slanjutnyaa n bla bla bla..so..smpai kt satu part tuhh..dia ajak aku sk8..aku pon cam..eh..tkejot gilaa..sjak bila mamat nih nk sk8 alek..dlu time dia dh dpt lesen troih stop sk8..dok layan moto LC dia jaaa..x abeh2 mlm minggu dok kluaq round island ngn member2 aku yg layan moto nihh..so..tapa aaa..lgpon dia jelez tgk gmbaq n video aku maen sk8 yg aku upload kt friendster..tuh yg dia haw(gian) sgt sgt nk sk8...so..aku pon set la time lebeyh kurang 5.30 cmtuh lpaih aku abeh smayang asaq kt suwau..n aku ada gak soh ajak danial n anuar..ajak lepak2 skalik aaa..lgpon dlu bknnya aku leyh kluaq pon..dok kna grounded ngn parents akuu..haha..menyeksa gak wohh..tp disebalik tuh ada hikmah gak la kn..then jumpa depa kt tesco xtra n naek moto ngn depa p KOMPLEKS BELIA & SUKAN kt area batu uban dpan pdg USM yg besaq gila tuh..haha..cuz kt situ ada sk8park yg baru siap tawun lpas..

time nk p tuhh..jln dok jam..so aku pon lalu ikot jln shortcut area kampung batu uban..cuz sblom nih aku pnah p ngn ex senior aku yg layan sk8 gak..nama dia aizat..mmg pro gilaa aaa!mmg tabik abeh kt diaa!haha..so,aku pon ngn bangganya tunjok jln shortcut..last2 tsilap jln!bwahahaha!
member2 aku dok tension ngn aku..ekekeke..so,tpaksa gak laaa lalu ikot jln jam td tuhh yg pnoh ngn kesesakkan keta..tpaksa mencelah2 cam ryder moto gp wohh!haha..
so..smpai kt sk8park tuh around kul 6..alhamdulillah x dak sapa yg sk8 ptg tuhh..juz kami ja aaa

then kami pon sk8 ngn bersuka ria..mmg havoc gila aaa..dok glak gila2..haha..mmg bes gila time tuhh..n danial wat aksi lasak pakai deck aku turun ramp..last2 jatoh landing pungkoq dlu..mmg kami pecah gelakk aaa!danial ckp "wehh,aku x tahan wehh..pungkoq aku lebam..cam nk nangeh pon ada wehh..n rasa cam nk ciyit"...hahahaha..x tahan toi ngn danial nihh..


Photobucket
time ni aaa danial jatoh tsungkoq landing pungkoq dlu
Photobucket
dok pose ala2 skater :p
Photobucket
aniq ready to kickflip
Photobucket
aniq ready nk turun ramp..chaiyok2!
Photobucket
anuar yg sdang bantai rokok,kot!
Photobucket
aniq n anuar
Photobucket
aniq dlm keadaan yg smngat n PEACE!
p/s pehal la ngn bdak blkg tuh
Photobucket
aku..trying to do ollie transfer
nk dkat kul 7.15 cmtuhh..kami pon tukaq baju apa suma sbb bploh..then naek moto alek n blk..
smpai2 depa antaq aku kt area subaidah sungai 2..then kami pon salam2 pa sumaa..
mmg windu gilaaa kt depa ngn prangai havoc depa tuhh..haihhh

1 comment:

  1. im my fren~

    sejak bile hang ade blog???
    x habaq pun..
    huhu..

    rajen2 la tgk blog sye gak..
    lolz~

    ReplyDelete